Aan de kust in PE

17 augustus 2017 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Sinds afgelopen maandag verblijven we in Lungile Backpackers  Lodge zo'n  500 meter verwijderd van het strand. Gisterenmiddag- en avond hadden we hevige regenbuien en dat resulteerde in een lekkend dak in onze kamer! Uiteindelijk viel het gelukkig mee met de waterschade. Wat handdoeken en de afvalbak waren toereikend om het leed te verzachten. Nu schijnt het zonnetje gelukkig weer en zitten we lekker lui aan de koffie. In PE is niet veel te doen. Het eten en drinken kost hier gelukkig nagenoeg niets dus daar vullen we onze dagen maar mee aan het strand.

We dineren 's-avonds voor circa  R 170 (1 rand € 0,15) en dat is inclusief alle drankjes en een heerlijke cappuccino na om de maaltijd af te ronden . We zien uit naar de komst van "Bushi" zodat we kunnen vertrekken uit PE.

1. Sieneke:
    18 augustus 2017
    Tja wat zal ik zeggen over de regen, lekkages: welcome to Africa and hakuna matata
  2. Ingrid:
    19 augustus 2017
    He karin en jan

fijn dat jullie zijn vertrokken en dat jullie reis goed is gegaan, nu lekker gaan genieten. Hier ook veel regen, maar geen lekkend dak. Wij zijn nog aan het nagenieten van onze reis in Sri Lanka . Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. We houden contact
    groet Radboud Ingrid
  3. Karin en Jan:
    20 augustus 2017
    Thnx! We houden jullie op de hoogte. Dikke kus van ons!
  4. Kirsten:
    20 augustus 2017
    Hee, gelukt hoor, leuk om jullie zo te kunnen volgen!! Veel plezier!! X
  5. Carel van Weert:
    27 augustus 2017
    Vind het leuk om jullie op reis te volgen