Vervolg Mozambique

23 november 2017 - Vilanculos, Mozambique

We hadden een heerlijke week in Tofo. The last 3 days we met Marian and Stephan in a restaurant on the beach and we had a wonderfull time together: lot's of 😂😁, a bit of dancing, eating and a few drinks. We wil never forget you guys😘😘 (picture).

Woensdagochtend zijn we doorgereden naar Vilanculus waar we onderweg een kapsalon tegenkwamen (foto) die Karin toch maar even aan zich voorbij heeft laten gaan🤔.

In bezit van een oude Lonely Planet guide (2011) vonden we Zombie Cucumber backpackers and campsite maar die heeft nu een andere naam en eigenaar. De site is nu in het bezit van een Belgisch echtpaar uit Brussel en zij hebben er een schitterende lodge van gemaakt. Normaal laten zij geen overlanders met kampeerauto's toe maar hij vond het zo leuk dat wij met onze eigen auto door Afrika reizen dat hij zijn staf opdracht gaf een plek naast de tuin voor ons vrij te maken (foto's). Morgenochtend trekken we verder noordwaarts richting Malawi want boven Vilanculus houdt het toerisme in Mozambique zo'n beetje op. De kampeerplekken worden vanaf hier dus schaars😣. In de buurt van lake Malawi zal het weer een stuk beter gaan worden. Het wordt dus circa 600 km. afzien voor ons. Slechte wegen en minder aardige mensen voor blanken dan in het zuiden van Mozambique. Dus als jullie een weekje niets van ons horen dan weten jullie waarom!

Wordt vervolgd.

1. Hans Kooren:
    23 november 2017
    Afzien daar. Hier steady rain en harde wind.
  2. Rich en aanhang:
    23 november 2017
    De kappers op r,dam - zuid zitten er ook zo bij ! die hebben wel ruiten in hun hok, haha
  3. Karin en Jan:
    24 november 2017
    Ha, ha dan gaat het de goede kant op in Rotterdam Zuid!
  4. Frans van Dijk:
    24 november 2017
    ziet er leuk uit jongens, jammer dat je hier maar zo kort kunt blijven. Veel plezier en succes met de "long way ahead" pas goed op mekaar, en stay safe!

tot gauw.....